Ett år sedan.

Hejhej :)

För ett år sedan for matte till stockholm för att möta mig på Arlanda. Jag kommer ihåg att det var fint väder, det fast jag bara var pytteliten och rymdes i en liten väska för valpar. Jag fick åka i en stor jätte järn-fågel som kallas flygplan. Allt bullrade men jag var inte så rädd, jag sov mest tror jag. Väl hemma i Umeå på flygplatsen väntade Johanna och min gudmor på oss för att beskåda och mysa med mig. Sen fick jag åka hem i en bil där jag satt i lillmattes knä och gnydde. Tänk att jag var rädd för att åka bil! Nu kan jag hur bra som helst ju?! Vi kom hem till vår lilla lya där jag bor än idag, ETT ÅR! fattar ni? :) Då tyckte jag lägenheten var stor, nu har jag vuxit så att jag och matte går på varandra vart vi än går! men det tycker jag är mysigt!

Nu tänkte jag lägga upp ett par bilder från den dagen för ett år sedan :)

image82
Jag och min "gamla" familj. <3

image83
Mamma Christina och jag, Ekbackens Baronesse of Passion :)

image84
Pappa Robban och lilla jag gosas en sista gång :)

image85
Jag i väntan på flyget...

image86
Rätt ivrig, var ska vi ?! :)

image87
Jag o lillmatte, snart hemma :)

image88
Äntligen hemma och jag tror lillmatte tycker om mig :)

Dålig kvalite på bilderna, men det är tanken som räknas!

Nu vill jag önska er en härlig valborgsmässoafton, massor av pussar o kramar till mina syskon, uppfödar matte + husse och hela familjen :) !!!

Kommentarer
Postat av: Uppfödar matte med familj

Hej lilla Nova!!!

Tänk vad fort det här året har gått...känns som det var igår vi var på Arlanda och lämnade dig.
Men det känns såå kul att veta att du har det så bra hos din nya familj, och de hittar på såå mycket roligt med dig.
Du får ha en riktigt bra Valborg, och akta dig för smällarna.Häls nu till din familj.
Kram Kram Christina m familj
Din mamma skickar nospussar till dig.

2008-04-30 @ 15:17:57
URL: http://www.ekbackens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0