Utställning : )

Hejhopp : )

Idag har matte skickat in papper så att jag kan få vara med på en utställning den 18 maj! Åh vad jag ska vara duktig då! Det är min gudmor som ska gå med mig i ringen, och jag tror inte att det blir några problem för jag har blivit riktigt duktig på att gå i koppel nu. Inför den stora dagen ska jag även bli trimmad av ett proffs och inte bara av matte själv, trots att det brukar bli rätt bra det med ;)

Och en sak till, imorgon har jag bott i Umeå ett heeeelt år : ) Jag ska fara med Kicki ut till en husvagn där jag får springa i elljusspåret och på fotbollsplanen. Får ta det lugnt med majbrasan om det finns någon. Och det är mest vuxna dit vi ska, så jag slipper förhoppningsvis bli rädd av smällare. wii

uppdatering imorgon, kika in då vettja!

image81
När jag bara var en liten plutt.

image80
När jag blivit lite större, men ändå för ett år sedan. Det känns som att jag står med nosen i en nedförsbacke jämfört med bilden ovan. På utställningen måste jag ta nya bilder och lägga upp :)

JIPPI


Kommentarer
Postat av: Christina Lindbergh

Hej lilla Nova!!

Tänk vad fort tiden har gått....
Ohh vad spännande att du ska få gå på utställning, håller tummarna för dig.Försök att få båda frambenen stå rakt under bröstkorgen bredvid varandra.det kommer gå galant.
Tittar in i morgon igen
Ha de bra kram Uppfödarmatte.

2008-04-29 @ 21:43:24
URL: http://www.ekbackens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0