Vem är vem?

Hej allihopa!!!

Har varit strålande väder idag, jag har både gått med Kicki och Johanna på varsin promenad i solen! Först fick jag leka med en kompis till mig som heter maja, sen träffade jag på turen med lillmatte en annan golden. Det var länge sen jag träffade honom nu, Casper heter han! Det var iaf kul trots att vi fick vara kopplade båda två, nästa gång då det är fint väder ska vi gå och plinga på dom så vi kan leka och gegga ner varandra ännu mer, fast lösa :) Jag älskar våren! Och vet ni, snart har jag bott här i ett år! Tiden går jätte snabbt!

Här kommer en bild från idag, gissa vem som är vem ;) !

image79

Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: kikki

lika o lika söööta

2008-04-16 @ 20:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0