17

Idag fyller lillhusse 17 år :) Så nu ska vi fira honom och om jag har tur kanske jag får lite älgkött från middagen! Annars idag har jag varit med Kicki och Johanna i skogen och gjort lite personsök. Jag blir slut ganska snabbt ska jag säga er...La mig rakt i en smutsig vattenpöl för att få svalkas lite, det är ju så vi vita goldisar gör, smutsar ner oss :D

GRATTIS JONAS PÅ 17ÅRS DAGEN önskar din håriga lillasyster :) KRAM





Jag o lillhusse på hans födelsedag, han var ute och skatade! Något jag inte riktigt förstår mig på

Kommentarer
Postat av: Storebror Gibson

Hej syrran...

Såg en gammal kommentar från dig jag inte svarat på..

Kylfilten är köpt i en djuraffär...Jätteskön är den när det är varmt ute, fast det funkar att ligga på jämnt...

Men fyller på 2 kuddar med vatten och stoppar i dem i fodralet och sedan e den kall i ett par dagar upp till 1 vecka...den e guld värd på utställningar och i bilen..

Hoppas att allt e bra och att vi ses på kennelträffen som jag hörde skulle vara i slutet på september....

Nospussar från storebror...

2008-08-22 @ 22:22:19
URL: http://goldengibson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0