Hundprylar

Det är inget kanonväder idag, så jag och johanna spenderar tiden framför datorn. Eller ja, mest johanna. Jag går runt och är rastlös, pappasockar över allt i lägenheten. Lillmatte har lovat att gå ut med mig snart, men först tittar hon på hundprylar till mig samt försöker göra en ny header på bloggen. Så det blir lite roligare att titta in :) Sen, jag skriver ju mest om vad jag pysslar med om dagarna, ibland mindre intressanta saker. Därför undrar jag, har ni några tips på vad som skulle kunna skrivas här för att göra det lite mer omväxlande? Självklart kommer jag fortsätta lägga upp bilder och skriva om mina dagliga sysslor ;)

Här kommer lite saker som Johanna tycker vi ska införskaffa, allt från www.doggie.se ;

   

Kommentarer
Postat av: mor

så fin den nya sidan blev....kram

2008-08-10 @ 16:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0