2,5

Tjenixen!

Nu var det länge sen jag var här och skrev, lillmatte har ju varit inne och skrivit någon gång ser jag men det är ju inte samma sak :) Johanna har varit borta i något dom kallar fjällen och vi har inte setts på jätte länge. Men idag kom hon och vi har varit ute och gått i mer än två timmar! Först var vi ute och jag fick springa av mig på fotbollsplanen här brevid sen for vi in och såg på någon tråkig serie där dom pratade på något språk jag aldrig hört (danska) och efter det ringde Johannas mobil och plödsligt skulle vi gå ut igen. Jag fick mig en överraskning när Rocky dök upp! Ni vet, han som jag brottade ner för ett tag sen? Men nu blev jag paff, för han var lika stor som mig!! redan! och jag har inte hunnit träna på att brottas! Som tur var, iallafall för rockys skull (jätte tur för mig!), för jag tvekar inte på att jag skulle kunna mula han i snön lite (inte?) så höll dom rätt bra pli på oss. Jag fick vara utan koppel, han med, men vi fick bara gå och vara lydiga. Förutom lite lek såklart! Det var iallafall kul att träffas och jag längtar redan till nästa gång vi ses. Lillmatte har snälla kompisar hon och dom snälla husdjur :)

Jag fick mig en liten tankeställare idag. Rocky är jätte duktig på att lyda och han är bara häldten så gammal som mig! Därför ryckte jag upp mig idag och var jätte snäll. Jag kanske ska fortsätta så? Mja..får se hur det känns imorgon. :)
 
Jag och Rocky är på första bilden. (dålig kvalla) Sen är det bara jag på nr 2.
Gonatt på er allesammans, kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0