slutkörd

Tjabba!

Idag har vädret varit jätte jätte fint, och när vädret är så jätte jätte fint får jag vara ute dubbelt så mycket som i vanliga fall! Idag blev jag lite förvånad för lillmattes pappa kom och ville gå en promenad med mig. Så vi gick super långt och direkt vi kom hem tog johanna med mig ut på ännu en promenix. Det var skare på slätten så dom satte sig mot en lada och solade medan solen var framme och jag fick springa runt! Sen helt plötsligt kom Rocky! Jag blir alltid lika glad :) så vi busade ett tag och det är kul för nu är vi samma storlek! Men det blev bara en kortis -lek för vi hade ju varit ute ett tag innan dom kom! Så nästa gång ska jag påminna Johanna om att vi ska va med dom direkt!

Nu kommer blider från dagen, krams ♥

image48
Johannas kompis Hanna och jag :)

image49
När jag träffade Rocky! (och Acke och mathias :))

image50
Jag och rocky :)

Kommentarer
Postat av: kikki

Helt underbart!!!! Fina bilder...

2008-02-23 @ 19:32:34
Postat av: kikki

Helt underbart!!!! Fina bilder...

2008-02-23 @ 19:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0