Tira

Hejsan!

Idag har jag fått en ny kompis, igen! Hon heter Tira och är några månader yngre än mig, men hon var på hugget! Jag hade övertaget ibörjan men när jag ville vila hade hon massor av energi kvar så det var bara att fortsätta på! Det var riktigt kul och vädret var toppen :) Vi lekte och lekte tills jag blödde ut munnen. Det gjorde inget, det var bara en mini bett i tungan. Ni vet när man är så slut så att tungan bara hänger men man leker ändå. Då är det rätt lätt att komma åt med en liten huggtand. Tira såg inte heller lika dan ut som mig (terverent, schäfer, golden och border collie) föressten, men det är kul att se massor av olika! Åh vad jag älskar att leka!!! Och jag är inte så försiktig heller, men idag la jag mig ner så att hon skulle förstå att jag inte var farlig (fast jag ser så ut, en bild bevisar det här nere). Jaja, denna valpkompis var iallafall lik mig i energin, ingen ta det lugnt lek här inte! jippppiii :)

Kram på alla hjärtansdag och puss på nosen!

     
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0