Rocky

Tjohej!

Idag väckte jag Johanna kl. 05.00 så hon skulle gå ut och rasta mig. Hon måste ju få känna hur det känns att sova ensam med mig en vanlig vardag då hon inte har hållit mig uppe till sent på natten (då sover jag myyycket längre). När hon begav sig till skolan fick jag mitt ben sen somnade jag bums tills vår granne, Anna, kom för att rasta mig. När det var gjort kom Johanna hem igen och efter hon sovit (tråkmåns) så gick vi ut på en promenad m. hennes kompisar Acke och Linda. Inte nog med det, Acke hade med sig en lekkompis till mig också, Rocky. Han såg nästan ut som mig, fast svart (flatcoated retriever) och bara hälften så gammal. Äntligen fick jag någon att brotta ner! (Men jag passar på nu för när han blivit lika stor som mig kommer det att bli lite kruxigare!)

Att leka gjorde mig trött, det blir en tidig kväll för min del (och med det en lika tidig morgon)!
Hoppas alla bloggläsare, mattar, hussar och hundar har det bra, krams ♥


Kommentarer
Postat av: Christina Lindbergh

Hej Nova!!
Va tidigt du vaknar då...i och för sig så vill syrran din gärna komma ut vid 06 varje dag...hm.Ja man har koppel på sig på utställning fast gärna ett tunnare och nättare som inte e så klumpigt eftersom domaren vill se hur fin hals man har.Ha det bra Kram Christina mamma Omega och syrran Citrus

2008-01-15 @ 19:35:35
URL: http://www.ekbackens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0