veterinärbesök

Tjoho! :)

Idag har jag inte hunnit göra så mycket, men igår var jag hos veterinären. Jag hade en stor knöl på mig som varken jag eller Johanna hade märkt. När matte kom hem från sin kryssning såg hon den och vi åkte så att djurdoktorn fick ta sig en titt. Det var inget farligt, jag har nog bara fått en smäll av något. tur!!!

När matte kom hem fick jag, Jonas och Johanna presenter också.
kolla in vad jag fick! (och jag fick öppna det alldelens själv!)

  
En boll man kan gömma godis i! woho!!

kraaaaam ♥


Kommentarer
Postat av: Syrran Citrus med matte

Hej Nova!!

Låter ju inte kul det där med knölen....men va skönt att det inte verkar vara något allvarligt.
Vilken kul boll du har fått....
KramKram

2008-01-19 @ 20:03:59
URL: http://www.ekbackens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0