mycket nu :)

Hejhej!!!

Jag o matte har varit o campat utanför täfteålogen i helgen och jag har fått varit ute från morgon till kväll! Har inte repat mig än + att jag gjorde illa mig i klon. Så idag vart matte orolig för mig, jag har inte velat äta och egenntligen är jag värsta matvraket, jag vill einte följa med ut trots att det alltid brukar vara tvärtom..allmänt deppig alltså. Så Kicki tog mig till vetrinären idag och kollade allt som går att kolla men det sas att jag var heeeelt frisk och fin :) Fick dessutom ettårs vaccinet, gjorde inte alls ont och gick över på en sekund. deni! Inte nog med det så har jag varit och trimmat mig inför utställningen som äger rum den 18/5 så alla får hålla tummarna för mig då :) Jag måste erkänna att jag var skakis under den timmen jag fick vara på ett bord och klippas av en främling men matte var ju med mig så det var skönt! Den 20e ska jag sen fara och röntka mig för att kolla att allt står rätt ttill i mina höfter och sånt. såå...tre ord, det är mycket nu! men jag mår finemang och längtar tills vi ska fara ut till husvagnen nästa gång! Alla är så snälla mot mig där (här med såklart, men ändå!) och jag får vara med heeela tiden :) wiiii.

kram på er, hoppas alla ni är piggare än mig!

image89
Här var det klippning!

Kommentarer
Postat av: Uppfödar matte

Ohh lilla Nova vad du hittar på mycket.....
Va fin du blev efter din trimmning.Vi håller alla tassar och klor både för din utställning men speciellt för din röntgen...
Ha de bra önskar uppfödarmatte mamma Omega och syster Citrus

2008-05-07 @ 20:35:23
URL: http://www.ekbackens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0