Röntgen

Tjolahopp : )

Igår var jag och röntgade mig, men jag orkade inte skriva då, va alllllldelens för trött efter det! Dom gav mig något lugnande sen minns jag inget mer. Bara att jag låg inne i ett rum när jag halvt vaknat till, jag såg matte gå ut genom dörren och fast jag var helt groggy släpade jag mig fram till dörren, jag är mammakär nanting! Det var som för någon dag sen, matte släppte av mig och Johanna för att vi skulle få gå en bit innan vi kom hem, sen körde hon i väg. Jag blev helt till mig och drog allt vad jag hade! För varje bil som stannade trodde jag att det var hon och när vi gått ett tag och jag lugnat mig (Johanna var helt oförberedd) så stannade en bil och jag skulle bara dit, matte var ju där (eller?!?!?) jag drog Johanna rakt ner i diket, hon kunde inte hålla emot! Sen blev hon lite sur, det var nog rätt pinsamt..för det var inte matte...konstigt...Jaja, tillbaka till rötgen, jag var där och det gick bra, sen om resultaten blev bra får vi se om några veckor. Mina syskon har ju fått blandade resultat, jag hoppas att jag har bra höfter, för då ska jag få cykla med mina mattar!! wiiiiii



   

Jag på röntgen! Bilderna kan se lite läskiga ut, men jag sover ju bara :D !!!
Nu är jag ju vaken igen, god och glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0