träning

Hejhej : )

Nu var det ett tag sen igen! Det närmar sig den spännande dagen iallafall och idag var Elle (gudmor,hehe) och tränade med mig, tränade på att gå och stå inför utställningen. Det ska bli kul att se hur det går! haha.

Just nu är mitt humör lite upp och ner, jag som brukar älska mat ligger bara kvar när matte eller lillmatte prasslar i matpåsen. Jag ligger bara kvar när det är dags för dom att gå och sånt också. Vet inte vad det är, men jag känner lugnet. Idag därimot var jag verkligen på G, betedde mig som valp igen! Det kan också vara kul i mellan åt!

För någon dag sen var jag och lillmatte ute på fotbollsplanen och kastade boll, eller ja, hon kastade och jag hämtade. Jag har aldrig varit någon bollhund men nu är der riktigt roligt. Först jävlades jag med lillmatte, hon vet ju inte att jag kan ge henne bollen. Men sen kom Kicki, och vi har ju tränat, så då överraskade jag Johanna med att sitta fint och ge matte bollen direkt! Så sen dess har jag ju varit avslöjad, men det är skoj ändå :)

Föressssten, jag har fått halvsyskon nu! kolla på www.ekbackens.se , dom är jätte små och jätte söta! Tänk att jag varit så liten! Nu är det säkert nån annan som är Blå tik, precis som jag var för ett år sen. Blå tik.... :)

Lägger upp en gammal bild som är lite tillfixad med ram och sånt, lillmatte ska snart få ta fram kameran och fota lite nytt, börjar bli uttjatat med bilder från förr!  Till hennes försvar säger hon att det inte är kul att ta på svarta snöhögar och geggamojja, det blir bättre när det är grönt ute och lite sol! :) Jag håller med.

image90

Kommentarer
Postat av: kikki

sööööööötaste bilden!!!

2008-05-15 @ 19:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0