Skogstur

Idag har jag & Johanna varit ute i skogen och hoppat runt. Hon har mest fotat mig och jag tycker att det är dödstråkigt. Fattar inte riktigt vad jag ska göra och blir lätt rastlös. Därför lyssnar jag inte heller..tok ignorerar henne och kameran, men när den försvinner kommer jag såklart :) När jag får vara lös är allt ändå värt besväret!
Här är några bilder från idag, rätt kul att ha trots att jag tycker det är tråkigt att vara modell;


















Finn ett fel

Ha en bra dag, nospuss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

såå himla fina bilder lill-matte har tagit....

2009-09-10 @ 23:43:06
Postat av: vicky [FOTO]

otroligt fina foton, hon är så himla fin♥

2011-06-21 @ 21:57:43
URL: http://irishcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0